Live a little, be a gypsy, get around ...


Han pasado tantas cosas en nuestras vidas durante el último tiempo que no estoy segura si me alcanzará esta vida para terminar de ponerlos al día. Pero bue, hoy estamos aquí tratando de publicar este adorno que hice para el dormitorio de la gorda y que le de ánimos para lo que le espera: una adenoamigdalectomía (que en español quiere decir que le sacarán las amígdalas y adenoides). Cuando tenga mayores antecedentes, seguro lo sabrán!! Es que tiene sólo 6 años... es mi bebé!!! que susto y miedo que tengo, pero también debo mostrarle fortaleza para que no se asuste con todo esto.

So much has happened in our lives during the last time that I'm not sure if this life will reach me to finish updating. But today we are here trying to publish this home decor that I made for the bedroom of my youngest daughter and give her encouragement for what awaits her: an adenotonsillectomy (which in Spanish means that the tonsils and adenoids will be removed). When I have a better background, you will know! It's only 6 years old ... it's my baby !!! What a scare and fear I have but I must also show her strength so she will not be frightened by all this.



Y quise decorar su cuarto (que ahora comparte con su hermana mayor sólo por la razón que quieren dormir juntas... nunca me lo hubiera pensado!!) y para eso utilicé el maravilloso Cloudy Circle, archivo de corte gratuito que las chicas de Papper Issues tienen en su shop. Verán que no se arrepentirán de visitarlas!! 

And I wanted to decorate her room (which she now shares with her older sister just for the reason that they want to sleep together ... I would never have thought of it!) And for that I used the wonderful Cloudy Circle, a free cut file that the girls of Papper Issues have in their shop. You will see that you will not regret visiting!!



Espero les guste. Espero se animen a visitar a las chicas de Papper Issues y espero de todo corazón que comiencen unas maravillosas VACACIONES DE INVIERNO!!

I hope you like it. I hope you are encouraged to visit the girls of Papper Issues and I hope with all my heart to start a wonderful WINTER HOLIDAY!!



Un abrazo fraterno y de seguro me verán menos por acá pero no con menos ganas de compartir mi hobby y mi vida...

A fraternal embrace and surely I will see less here but not with less desire to share my hobby and my life ...



Paul & Linda McCartney - Uncle Albert/Admiral Halsey

Comentarios

Entradas populares